Opis profilu:
Lifestyle, śmieszne filmy, zwierzęta
Typ tiktokera:
Zweryfikowany przez tiktokmarketing.pl
Adres profilu:
www.tiktok.com/@tereferer
Kategoria:
Lifestyle
Odsłony profilu:
264

Wszystkie informacje dostępne na niniejszej stronie (profilu tiktokera Katarzyna Sudoł) pochodzą od tiktokera i udostepniane są za jego zgodą. Informacje dotyczączące konta TikTok @tereferer aktualizowane są cyklicznie. Witryna tiktokmarketing.pl w sposób automatyczny wyświetla dane dotyczące odsłon profilu @tereferer w zasobach własnych.

Warunki współpracy z tiktokerem tereferer

Sprawdź jakie elementy dot. współpracy w zakresie TikTok Marketingu akceptuje Katarzyna Sudoł!

Lokowanie produktów

Katarzyna wyraża zgodę na lokowanie produktów w postach publikowanych na profilu.

Transmisje na żywo

Katarzyna wyraża zgodę na prowadzenie transmisji na żywo z przekazem reklamowym.

Posty sponsorowane

Katarzyna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie pokazu zdjęć.

Organizacja konkursów

Katarzyna wyraża zgodę na współorganizację konkursów z nagrodami reklamodawcy.

Video sponsorowane

Katarzyna wyraża zgodę na publikację postów sponsorowanych w formie video.

Relacje sponsorowane

Katarzyna wyraża zgodę na osadzenie posta sponsorowanego w formie relacji.

Koszta poszczególnych usług, które akceptuje Katarzyna Sudoł zostały ukryte. Wyślij zapytanie aby poznać warunki współpracy oraz kosztorys poszczególnych aktywności na profilu www.tiktok.com/@tereferer. Zacznij współpracować z tiktokerem @tereferer!

Tylko krok dzieli cię od współpracy z tereferer

Wyślij zapytanie

Skontaktuj się z nami aby nawiązać współpracę z tiktokerem tereferer!

Zapytanie zostało wysłane pomyślnie - dziękujemy. Postaramy się odpowiedzieć na przesłane zapytanie dot. współpracy możliwie jak najszybciej.

Skontaktuj się z nami i porozmawiaj na temat współpracy z użytkownikiem TikToka prowadzącym profil @tereferer! Przy wycenie poszczególnych aktywności uwzględniamy oczekiwania finansowe tiktokera deklarowane podczas zapisywania się do bazy (katalogu) tiktokerów. Stale analizujemy liczbę folowersów, engagement rate (polubienia, udostępniania i komentarze pod filmami), zaangażowanie właściciela w prowadzenie profilu oraz kretywność w celu rzetelnej wyceny działań reklamowych na profilu tereferer.