Jak zostać TikTokerem?

Posiadasz rozpoznawalny profil na TikToku? Twoje filmy zdobywają tysiące udostępnień i polubień? Jeśli odpowiedź na te pytnia brzmi twierdząco, to zapraszamy Cię do współpracy, dzięki której zmonetyzujesz swojego TikToka! Zadbamy o to, aby trafiały do Ciebie ciekawe propozycje współpracy.

Co zyskasz współpracując z nami?


Prezenty w postaci produktów

Otrzymuj prezenty w postaci produktów (kosmetyki, odzież, obuwie, książki, gadżety oraz inne przedmioty) w zamian za lokowanie ich w swoich filmach.

Wynagrodzenie za publikacje

Zarabiaj na publikacji filmów, transmisjach na żywo, lokowaniu produktów oraz organizacji konursów! Zacznij generować realny zysk prowadząc swojego TikToka...

Jak zostać influencerem na TikToku?
Tylko krok dzieli cię od zgłoszenia profilu do naszej bazy TikTokerów

Formularz zgłoszeniowy

Aby zgłosić się do bazy tiktokerów Twój profil TikTok powinien posiadać minimum kilka tysięcy obserwujących oraz odpowiednie zaangażowanie w ostatnio opublikowanych filmach. Jeżeli posiadasz mniej niż tysiąc obserwujcych oraz/lub niskie zaangażowanie pod postami, to nie zgłaszaj swojego profilu do katalogu tiktokerów! Konta niespełniające kryteriów będą odrzucane bez informowania o tym fakcie zgłaszającego.

Kategoria Twojego profilu TikTok to:

 

Jakie wynagrodzenie chcesz uzyskiwać za współpracę?

Wybierz elementy, którymi jesteś zainteresowny/a i wprowadź wartości - np.: 25. Dla elemnetów, którymi nie jesteś zainteresowny/a wprowadź zero - 0.

Wyraź zgodę na publikację zgłoszenia na stronie wwww:

 

Zgłoszenie przesłano pomyślnie. Sprawdź za kilka dni czy Twój profil został dodany do katalogu jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na publikację zgłoszenia na naszej stronie.

  • * Wszystkie dane są wymagane do przetworzenia oraz rozpatrzenia wniosku dot. zgłoszenia tiktokera. W przesyłanym formularzu zgłoszeniowym prosimy o staranne wskazanie loginu (nazwy użytkownika) TikTok bez @ lub innych dodatkowych znaków. Przykładowo dla profilu dostępnego pod adresem tiktok.com/@marleyandkuba należy wskazać login marleyandkuba. Niepoprawne wskazanie loginu skutkować będzie nierozpatrzeniem wniosku zgłoszeniowego do bazy tiktokerów TikTok Marketing. Opis profilu powinien zawierać informacje o Tobie i Twoim profilu (np.: kim jesteś, dlaczego prowadzisz TikToka). Opis profilu powinien być krótki, treściwy i starannie przygotowany - minimum 250 i maximum 300 znaków ze spacjami.

Jak to działa?

Zasada działania jest prosta. Nasz katalog tiktokerów cechuje się prostotą. Aby dołaczyć do bazy popularnych profili TikTok wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy i poczekasz na rozpatrzenie wniosku. Po akceptacji wniosku rozpoczniemy prezentowanie Twojej wizytówki w naszym katalogu tiktokerów.

Jakie muszę spełnić warunki aby dołączyć do katalogu tiktokerów?

Aby Twój profil TikTok został zaakceptowany w naszej bazie tiktokerów należy spełniać kilka podstawowych kryteriów.

  • Zglaszany do katalogu profil TikTok nie może być pusty. Profile bez filmów odrzucamy bez zbędnej zwłoki.
  • Profil powinien posiadać kilka tysięcy obserwujących, a filmy udostępniane na TikToku powinny posiadać kilka tysięcy polubień/udostępnień oraz co najmniej kilkaset komentarzy.
  • Treści prezentowane na profilu nie powinny naruszać dobrego smaku oraz norm społecznych i obyczajowych.

Czy obecność w katalogu tiktokerów jest płatna?

Obecność w katalogu tiktokerów jest bezpłatna. Jeżeli Twój profil spełnia powyżej opisane warunki, to możesz zgłosić swój profil TikTok używając formularza dostępnego na ninejszej stronie.

Czy prezentujecie w wizytówce stawki tiktokerów?

Nie, nie prezentujemy stawek w katalogu tiktokerów. Stawki są niewidoczne dla osób odwiedzających wizytówkę/profil tiktokera. Stawki prezentujemy w formie oferty w momencie kiedy współpracą z konkretnym tiktokerem zainteresowana jest marka.

Czy mogę umieścić link do swojego profilu tiktokera na profilu TikTok?

Jasne, nie krępuj się! Po akceptacji Twojego profilu możesz skopiować link do swojej wizytówki w katalogu tiktokerów i umieścić tenże link na swoim TikToku informując tym samym reklamodawców, że jesteś otwarta/y na współpracę reklamową. Reklamodawca odwiedzając Twoją wizytówkę w katalogu tiktokerów może szybko dowiedzieć się jakimi formami współpracy jesteś zainteresowana/y.