Jak zostać reklamodawcą?

Poszukujesz tiktokerów prowadzących jakościowe profile na TikToku? Masz kłopoty z rozliczeniami, gdy w kampanii bierze udział kilkunastu tiktokerów (umowy o dzieło piętrzą się bez końca)? Dowiedz się jak rozpocząć z nami współpracę i pozbądź się kłopotliwych zadań związanych z obsługą tiktokerów!

Jak wygląda współpraca?


Brief

Wypełnij poniższy formularz i powiedz nam w jakiej kategorii poszukujesz tiktokerów, jaki produkt/usługę chcesz wesprzeć, jaki cel chcesz osiągnąć oraz jakim dysponujesz budżetem.

Propozycja współpracy

W przeciągu 48h od przesłania briefa skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy Ci listę wyselekcjonowanych tiktokerów do potrzeb Twojej kampanii oraz budżet działań.

Jak zostać reklamodawcą na TikToku?
Tylko krok dzieli cię od poznania naszej wyjątkowej oferty

Wypełnij brief

Jakie są Twoje oczekiwania?

Określ możliwie precyzyjnie oczekiwania dotyczące współpracy w zakresie kampanii Influencer Marketingu na TikToku.

Brief w zakresie kampanii dot. Influencer Marketingu przesłano pomyślnie. Postaramy się odpowiedzieć na przesłany brief możliwie jak najszybciej.

  • * Wszystkie dane są wymagane do przetworzenia oraz rozpatrzenia briefu dot. działań w zakresie Influencer Marketingu na TikToku. W przesyłanym formularzu prosimy o staranne wskazanie nazwy firmy (lub imienia i nazwiska), danych kontaktowych, timingu kampanii, budżetu (szcunkowo), oraz informacji o kampanii i celów jakie chcecie Państwo osiągnąć.

Jak to działa?

Uzupełnij i prześli powyższy brief - odpowiedz starannie na kilka pytań. W odpowiedzi na przesłany brief w przeciągu 48h od jego wysłania otrzymasz propozycję współpracy zawierającą strategię, plan działań, listę rekomendowanych tiktokerów oraz budżet kampanii. Jeżeli zaakceptujesz naszą propozycję współpracy przygotujemy umowę realizacji działań z zakresu obsługi tiktokerów, a po jej podpisaniu zaopiekujemy się realizowaną kampanią.

Jak wygląda rozliczanie kampanii z Influencerami?

Rozliczenie kampanii jest maksymalnie proste. Na podstawie umowy otrzymasz FV zawierającą wszystkie koszta kampanii. Nie musisz przejmować się rozliczeniami z zaangażowanymi do kampanii tiktokerami. Rozliczenie z tiktokerami odbywa się za pośrednictwem naszej firmy, dzięki czemu otrzymujesz tylko 1 FV i nie muisz generować kosztów związanych z wystawianiem umów o dzieło lub zlecenie.

Czy pozyskujecie również ambasadorów marki?

Oczywiście! Z przyjemnością znajdziemy abasadorów dla Twojej marki. Pamiętaj tylko, że tego typu działania rozliczane są z regóły w cyklach miesięcznych.

Czy podczas poszukiwania tiktokerów bazujecie wyłącznie na swoim katalogu?

Nie bazujemy wyłącznie na swoim katalogu tiktkerów (w razie potrzeby prowadzimy indywidualne poszukiwania partnerów do współpracy). Tiktokerzy znajdujący się w naszym katalogu są zapraszani do współpracy w pierwszej kolejności. Nasza baza jest stale weryfikowana, dzięki czemu jesteśmy w stanie ręczyć za naszych partnerów prowadzących profile na TikToku.